Fucking day

Imorse vaknade jag klockan elva och fick ett förjävligt besked. Läkaren på NPF mottagningen hade bestämt sig för att ta bort min ADHD-medicin, den som gör att jag kan ha ett "normalare" liv.
Då tog det hus i helvete och jag vandrade bort till mottagningen med bestämda steg.
Man kan fan inte dra in en medicin utan att ha träffat personen i fråga.
Jag orkar fan inte kämpa längre, allt går emot mig.
Efter många om och men löste det sig, och jag kommer att få hämta medicinen på BME.
Om jag skulle begå självmord vore concerta inte ens ett alternativ, kan tänka mig att det vore en smärtsam död.

Mitt liv kommer nu ta en ny vändning, jag kommer göra en stor uppoffring för kärleken. Vissa ifrågasätter mitt beslut, men om han inte får metadon dör han, och jag har redan förlorat min Cristoffer till drogerna.

INSTIUTION, FÄNGELSE, DÖD

Om jag skulle dö imorgon skulle jag ha dessa låtar på min begravning.

"Flickan och kråkan"
http://www.youtube.com/watch?v=She-APjsQBM'

"where I stood"
http://www.youtube.com/watch?v=PCLERYzJsYA&ob=av2e





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0