Bara för idag...

Är fortfarande "hemma" i granlo, men Anna är inte här för hon jobbar. Som tur är har jag min trofasta vän Ida på besök, hon ligger och myser med Tila. Vi pratar inte mycket men njuter av varandras sällskap ändå.

Idag har jag och Anna lunchat med Emelie, sedan tog vi en rask promenad i kylan.
Mina ben förvandlades till stela styltor men efter en skållande het dusch blev allt återställt, och jag gick över till kusinen på en kopp kaffe och lite barngos.

Jag vågar faktiskt påstå att jag mår bra idag och det var ett tag sedan sist. Men som sagt en dag i taget, allt kan lika gärna gå åt helvete imorgon. Men nu har jag saker att se fram emot. Ex torsdag, helgen som kommer och nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0