Kanske på torsdag älskling <3

Sitter hemma i gamla lägenheten, konstigt nog känns det inte som att jag har flyttat härifrån.
Kanske var det ett drastiskt beslut från både min och Annas sida, but we're still going strong.
Idag har vi varit ute en sväng på birsta och kikat på nyårsklänningar, som det ser ut idag följer jag med gänget upp till Vemdalen över nyår, det ser jag fram emot.

Anna åkte nyss iväg och jobbade så jag och Tila väntar på att Björn ska komma.
Jag HATAR att vara ensam, blir så fruktansvärt rastlös och tankarna drar iväg dit dom inte ska.
Är sjukskriven i en vecka till och det ska bli skönt att komma igång att jobba igen, med tanke på att det var nästan två månader sist.

Jag längtar tills på torsdag, jag vet att jag inte ska ha några förväntningar men det är så svårt att låta bli.
Helgen som kommer blir tuff, det har då gått ett år sedan jag sov med min älskling för sista gången :(
Nästa vecka skulle han också ha fyllt 24 år, så det är en jobbig tid och man blir lätt påmind om det som varit.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0