Tjingeling

Jag och Simon började titta på Avatar tidigare, men när CD 1 var slut så orkade inte han se mera, blev less då!
Visst kan jag fortsätta se restrerande på datorn men jag tycker att den filmen gör sig bättre på en större skärm.

Ångrar lite att jag inte följde med Jenni och Ida till stugan nu. Jag har lånat ut min bil till Anna och hon slutar inte jobba förrän två inatt också stängning på det.
För hennes skull är det bäst att hon kommer och hämtar mig direkt för det är jobbigt att vara "strandsatt" och dessutom utan cigg.

Ikväll har jag mamma och Simon gått på bio, vi såg kommisarie Späck, verkligen min humor så jag fick skratta.
Är så sugen på att skaffa hund och jag känner mig redo NU, samtidigt vill jag ha en valp efter Eddie och Millie men det känns så långt bort, otålig som man är.

Snyggvard solar i stugan <3

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0