Reflektioner

Just nu är jag så jävla arg för att du lämnade mig, så jävla egoistiskt av dig Lars Cristoffer Ringland!
Allt var bra och bättre skulle det bli, du lovade mig att aldrig dö, och absolut inte på det sättet.
Var det mitt fel? Jag ältar och anklagar, får skuldkänslor.
Om jag inte hade gjort si eller så, hade du då varit med mig nu?
Men den bittra verkligheten tar mig ingenstans, förutom till bårhuset.
Min fina pojke, dina kalla händer och mina salta tårar. Men du var vacker och jag var inte rädd, hur ska man någonsin va beredd?
Jag älskar dig och kommer att plågas så länge jag andas.
Men jag är rädd att en dag glömma hur du såg/ser ut och mista minnet av din goda doft, speciellt på näsvingen.
****** prins <3



Idag har jag jobbat hela kvällen, men det händer bara nått kul ibland som imorgon! Kronprinessean gifter sig, och det firas med hembränt. Samlartallrikarna hänger på väggen som den sanna rojalist jag är.
Även att jag ska på ett historiskt bröllopp imorgon, eller åtminstone städa upp efter det ^^.


Funderar på att bli medlem i en sekt, som mer än gärna får hjärntvätta eller lobotomera mig.
Vissa dagar vill jag bli apatisk och stirra upp i taket resten av mitt liv, med droppnålen i armen.
Andra dagar vill jag sätta mig tillrätta i soffan och hetsäta mig så fet att det behövs en lyftkran för att få mig ur lägenheten. Men nu ska jag inte bara vara negativ, för jag ser ljuset i tunneln, nu klarare än någonsin..



Nu är det dags att sova, men först dygnets 42:a cigg :p
Längtar redan efter morgondagens frukost..
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0