Jag saknar dig... 2008...

herre gud.. jag har hamnat i en depression nu. jag har sovit i två dygn jag vaknade nyss av närings brist jag måste äta mat.
Gud vad jag saknar dig  hjärtat mitt.. jag tycker om att sova för i mina drömmar finns du sanna mitt hjärta.. du är så vacker
jag vaknar och har ont i magen och i huvet jag saknar dig så jag får en stor klump i halsen.. Jag vill bara hålla om dig nu och känna din
lena hud imot min kind herre gud jag gråter.. att jag skulle vara så här klen jag är inget utan dig sängen är tom och jag längtar såå
att lukta på dig.. sanna vill du ligga under samma täcke som mig? oavsett hur varm det blir?  sanna vill du ge mig ditt hjärta oavsett hur många gånger jag har bettet  mig så illa? jag är  redo att ge dig allt jag kan ge dig.. (jag vill inte leva utan dig)  det känns inte rätt att vara utan dig.. det e fel och det bevisar att det är meningen att  det ska vara
du och jag föralltid tro vad du vill men i mitt hjärta känns det så.. du har förtrollat mig gjort mig så kär. jag vet inte hur du lyckas men
jag tänker på dig hela tiden jag äär KÄR och fruktansvärt förälskad i DIG!! 
// Din Cristoffer

/


Kommentarer
Postat av: lina

han var en poet herr ringland..fina ord till en fin människa.. jag vet att han aldrig ville såra dig med flit,men tyvärr blir det så då man lever 2liv..men man minns honom som den söta lilla rackaren!

2010-07-13 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0