En vecka..

Sitter i en kvav lägenhet och funderar, hur kan tre människors liv förändras så drastiskt på en vecka?
Det gör ont att stå bredvid, se och känna smärtan i mina vänners liv.
Samtidigt när jag själv står på kanten, och kraschar, hårt.
Men som den fågel fenix jag är ska jag resa mig ur askan och hitta tillbaka.

Har haft en skön helg i storstaden med mina nära och kära.
Mådde bättre och bättre varje mil söderut (efter kvissle) som passerade.
Det är Sundsvall som får mig att må dåligt, alla minnen som sköljer över mig som en kalldusch.
Nu vankas det gatufest i hemstaden också, men jag tror att det blir en bojkott.

Storken och Anna på midsommar.. Mina godingar <3

K och L <3

Hur kunde jag ens visa mig offentligt i detta? PsYkOs

@ grönan

Hehe

 









Kommentarer
Postat av: Lina

Ja Fenix,livet är roligt så länge man kan fly ifrån det!

Love u/Lina

2010-07-04 @ 23:20:07
Postat av: A

Men Sanna, vad är det för bild jag ser på mej själv? Fel att lägga upp bilden på er i stället? ;)

2010-07-06 @ 07:54:43
Postat av: Lisa

heheheh I see what you menar med löshåret :p

2010-07-08 @ 10:38:27
Postat av: lina

Hahaha..Lööööööv that hair!!!

2010-07-13 @ 22:32:59
URL: http://sanjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0